منظور از خدمات فست ترک در صنعت هواپیمایی چیست؟

معرفی خدمات فست ترک

معرفی خدمات فست ترک

در فرودگاه‌های مهم دنیا برای رفاه بیشتر مسافرین، انواع خدمات و امکانات عرضه می‌شوتد. خدمات Fast Track و لانژ جزو مهم‌ترین خدماتی است که در فرودگاه امام و فرودگاه‌های سراسر جهان به مسافرین ارائه می‌شوند. شما می‌توانید با دریافت هر یک از خدمات فرودگاهی، سفری متفاوت و آرامش ­بخش را بدون اتلاف وقت اضافی تجربه کنید. پس همین حالا برای رزرو خدمات فست ترک اقدام کنید.

فست ترک چیست؟

خدمات فست ترک

خدمات فست ترک

فست ترک یکی از روش‌های سریع برای مسافرانی است که وقت‌شان برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید از لحظه به لحظه حضور در فرودگاه نهایت لذت را ببرید، به شما استفاده از خدمات فست ترک را پیشنهاد می‌کنیم. Fast Track، سریع‌ترین راه برای عبور از‌ ایستگاه بازرسی امنیتی فرودگاه است. برای مسافرینی که قصد استفاده از خدمات فست ترک را دارند، بخش ورودی مخصوص ساخته شده است. مسافرین می‌توانند با استفاده از این خدمات به راحتی تا رسیدن تایم پرواز، استراحت می‌کنند. شما می‌توانید تا حدود ۱۲ ساعت قبل از رفتن به فرودگاه، خدمات فست ترک را رزرو کنید. خدمات fast track فرودگاه امام توسط ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌شود. مسافرین می‌توانند از طریق هر یک از ایرلاین‌ها، خدمات fast track را رزرو کنند.

تجربه سفری راحت و بدون دغدغه با استفاده از خدمات فست ترک

مسافرین با استفاده از خدمات فست ترک می‌توانند با عدم ماندن در صف‌های طولانی انتظار، از اتلاف وقت جلوگیری کنند. در صورت داشتن بلیت خدمات FastTrack امکان عبور آسان‌تر و راحت‌تر از گیت‌های ورود و بازرسی برای شما فراهم می‌­شود. در این صورت، فرصت بیشتری برای لذت بردن از حضور خود در فرودگاه‌ها را خواهید داشت. پس اگر قصد تجربه سفری آرامش بخش و بدون دغدغه را دارید، استفاده از خدمات فرودگاهی مانند FastTrack را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خدمات فست ترک فرودگاه شامل چه مواردی است؟

 استفاده از خدمات FastTrack

استفاده از خدمات FastTrack

آیا می‌دانید که مؤثرترین راه برای کاهش اتلاف وقت در فرودگاه‌ها، استفاده از خدمات Fast Track است. پروسه‌ی چک کردن پاسپورت، مدارک و کنترل‌های امنیتی در گیت‌های ورودی و خروجی با استفاده از خدمات fast track سریع‌تر صورت می‌گیرد. این خدمات عبارتند از:

  • عبور از گیت کنترل و بازرسی بدون منتظر ماندن در صف‌های طولانی
  • انجام پروسه مرتبط با تحویل بار توسط پرسنل در حضور مسافر
  • بررسی پاسپورت و مدارک مسافرین در کوتاه‌ترین زمان بدون‌ایستادن در صف انتظار
  •  تجربه سفری راحت با خدمات فست ترک

    تجربه سفری راحت با خدمات فست ترک

    استفاده از خدمات فست ترک فرودگاهی

    به منظور دریافت خدمات fast track، مسافرین باید خودشان حضور داشته باشند. تحویل بار و کارت پرواز توسط خود مسافر انجام می‌شود. پروسه چک کردن پاسپورت و کنترل نیز در صورت استفاده از خدمات فست ترک بدون قرار گرفتن در صف انجام می‌شود. مسافرین در ابتدا می‌توانند از دو مرحله مربوط به چک کردن پاسپورت عبور کنند. در بخش پایین فرودگاه نیز سالن پذیرایی قرار گرفته است. مسافرین می‌توانند تا حدود سه ساعت در سالن پذیرایی فرودگاه حضور داشته باشند و استراحت کنند. به علاوه، مسافرانی که از خدمات fast track استفاده می‌کنند، می‌توانند با استراحت در بخش سالن پذیرایی فرودگاه از منظره باند فرودگاه نیز دیدن کنید. 

    امکانات لانژ در فرودگاه‌ها

     امکانات لانژ

    امکانات لانژ

  • لانژ، یکی از بخش‌های مهم در فرودگاه‌ها است. در لانژ، خدمات متفاوتی به مسافرین عرضه می‌شود. اینترنت رایگان و نامحدود، محیطی دنج برای استراحت، مراکز تجاری، رستوران، سرویس بهداشتی و محیط مخصوص بازی از امکانات لانژ‌ها در فرودگاه‌ها محسوب می‌شوند. لانژ در فرودگاه به منظور استراحت مسافرین طراحی شده است. شما می‌توانید از خدمات fast track و لانژ با یکدیگر استفاده کنید. البته برای استفاده از هر دو خدمت باید هزینه بیشتری را بپردازید. برای دریافت هر دو مورد از خدمات فرودگاهی ذکر شده، ۱میلیون و دویست و بیست پنج هزار تومان باید هزینه پرداخت کنید. اما در صورت استفاده از فست ترک عادی لازم نیست که هزینه زیادی را پرداخت کنید و تنها پرداخت۷۷۵ هزار تومان کافی است.

    خدمات لانژ و فست ترک

    منتظر ماندن در فرودگاه، پروسه‌ای خسته‌کننده به نظر می‌رسد. بنابراین برای جلوگیری از خستگی ناشی از منتظر ماندن در صف در فرودگاه می‌توان از خدماتی از قبیل fast track استفاده کرد. آیا می‌دانید که خدمات فست ترک در فرودگاه‌ها شامل چه مواردی هستند؟ در این بخش به شما اطلاعات لازم درباره خدمات فست ترک و لانژ را ارائه می‌دهیم. با استفاده از این خدمات، مراجعه به فرودگاه برای شما طاقت‌فرسا و خسته‌کننده نخواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات لانچ و فست ترک فرودگاه‌ها، سفری راحت و همراه با آرامش را تجربه کنید. خدمات فست ترک و لانچ در سالن اصلی فرودگاه، طبقه دوم در قسمت پرواز‌های خروجی واقع شده است. گیت اختصاصی به اسم فست ترک و فست ترک و لانچ در فرودگاه‌ها ساخته شده است. مسافرین می‌توانند با ارائه ووچر از خدمات fast track استفاده کنند.

    مزایای استفاده از خدمات فست ترک فرودگاهی

  • مزایای خدمات فست ترک

    مزایای خدمات فست ترک

    استفاده از خدمات فرودگاهی با مزایای مختلفی همراه است. اگر قصد تجربه سفری متفاوت را دارید به شما رزرو خدمات fast track و لانژ را پیشنهاد می کنیم. در این بخش به بررسی مزایای دریافت و استفاده از این خدمات می پردازیم. این مزایا عبارتند از:

    ۱. حفظ آرامش، برای تجربه سفری لذت بخش

    مسافرین می‌توانند با رزرو خدماتی از قبیل لانژ و fast track، در سالن‌های مخصوص فرودگاه منتظر رسیدن تایم پرواز بمانند. به علاوه در این بازه زمانی، مسافرین می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها و مواد غذایی مورد علاقه خود را میل کرده و به اندازه کافی در محیطی دنج استراحت کنند. هدف از ارائه خدمات لانچ و fast track، حفظ آرامش مسافرین و جلوگیری از اتلاف وقت باارزش آن‌ها است.

    ۲. تجربه سفر بدون دردسر

    با رزرو خدمات fast track می‌توانید سفری بدون دردسر را تجربه کنید. پروسه مربوط به تحویل، دریافت بار و مدارک توسط پرسنل فرودگاه صورت می‌گیرد. اما حضور مسافرین نیز الزامی است. ولی مسافرین برای طی کردن این مراحل نیاز به‌ایستادن در صف‌های طولانی انتظار را ندارند.

    ۳. هزینه نسبتاً مناسب

    خدمات لانچ و fast track در فرودگاه امام با هزینه نسبتاً مناسبی به مسافرین ارائه می‌شوند. اگر قصد کاهش هزینه‌ها را دارید، می‌توانید تنها از خدمات fast track استفاده کنید. هزینه دریافت خدمات فست ترک به تنهایی، حدود ۷۵۰ هزار تومان است.

    ۴. صرفه‌جویی در زمان

    استفاده بهینه از زمان، یکی از مهم‌ترین دغدغه بسیاری از افراد است. به خصوص، افرادی که به قصد انجام امور تجاری به خارج از کشور سفر می‌کنند، برای زمان اهمیت زیادی قائل هستند. به دلیل شلوغ بودن فرودگاه‌ها باید زمان زیادی در صف انتظار بمانید. اما خدمات fast track، این مسئله را برای مسافرین حل می‌کند. شما می‌توانید با دریافت این خدمات، مانع از اتلاف وقت باارزش خود شوید. در واقع، مسافرین با رزرو خدمات fast track لازم نیست که برای تحویل بار یا بررسی مدارک، بازه زمانی زیادی در صف منتظر بمانند.

    کنسلی fast track و لانژ به چه صورت انجام می شود؟

  •  لغو خدمات لانژ و فست ترک

    لغو خدمات لانژ و فست ترک

    آیا می‌دانید که در صورت عدم تمایل می‌توانید سرویس‌های فست ترک یا لانچ را کنسل کنید؟ البته، به منظور کنسلی درخواست خود باید تا یک روز قبل از پرواز اقدام کنید. در این صورت مشمول جریمه نخواهید شد. اما اگر حدوداً سه ساعت قبل از پرواز، خدمات مربوطه را کنسل کنید باید ۲۰ درصد از هزینه را به عنوان جریمه پرداخت کنید. به علاوه، اگر کمتر از سه ساعت به زمان پرواز شما مانده باشد، مشمول پرداخت کل هزینه خدمات به عنوان جریمه خواهید بود.

    خدمات فست ترک فرودگاه امام

    دریافت خدمات فست ترک

    دریافت خدمات فست ترک

    همانطور که گفتیم، در فرودگاه امام خدمات Fast Track به مسافرین ارائه می‌شود. این نوع خدمات به منظور عبور سریع‌تر و راحت‌تر مسافرین از گیت‌های امنیتی عرضه می‌شوند. این خدمات برای هر یک از مسافرین قابل استفاده است. خدمات این سرویس شامل، عبور سریع از گیت کنترل پاسپورت و بازرسی، استفاده از رستوران و کافه فرودگاه و سایر موارد است.

    سخن آخر

     آیا قصد استفاده مفید از زمان حضور خود در فرودگاه را دارید؟ به شما دریافت خدمات فست ترک را پیشنهاد می‌کنیم. اما فست ترک را نمی‌توان با سی‌آی‌پی مقایسه کرد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات Fast Track فرودگاه امام، از حضور خود در فرودگاه بدون اتلاف وقت نهایت لذت را ببرید. خدمات Fast Track به منظور دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر مسافرین به خدمات هواپیمایی ارائه می‌شوند. از آنجایی که فرودگاه‌ها جزو محیط‌های شلوغ و پررفت و آمد هستند، مسافرین برای عبور از گیت باید بازه زمانی طولانی منتظر بمانند. به همین خاطر، جهت جلوگیری از اتلاف وقت با ارزش مسافرین، خدماتی از قبیل Fast Track ارائه می‌شود. شما می‌توانید از خدمات لانژ و fast track باتوجه به میزان بودجه خود استفاده کنید. نرخ خدمات فست ترک عادی بدون لانژ و پذیرایی، ۷۷۵ هزار تومان است. اما نرخ خدمات لانژ به همراه Fast Track، یک میلیون و دویست و بیست و پنج هزار تومان است و به پرواز‌های خروجی اختصاص دارد. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از خدمات فرودگاهی، سفری راحت‌تر و بدون دغدغه را تجربه کنید.

     

    سوالات متداول

    ۱. کدام فرودگاه، خدمات فست ترک را ارائه می‌دهد؟

    در فرودگاه امام خمینی، خدمات Fast Track به مسافرین ارائه می‌شود.

    ۲. Fast Track چیست؟

    Fast Track یک نوع سرویس مخصوص و ویژه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است که به منظور عبور راحت‌تر و سریع‌تر از گیت برای مسافرین ارائه می‌شود.

    ۳. آیا خدمات سی‌آی‌پی و فست ترک مشابه هستند؟

    خیر؛ این دو نوع خدمات فرودگاهی با یکدیگر تفاوت‌­هایی دارند.

    ۴- آیا خدمات لانژ و fast track را باید با یکدیگر رزرو کرد؟

    خیر؛ شما می‌توانید بر حسب نیاز و با توجه به میزان بودجه خود، هر یک از خدمات را انتخاب و رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *