سفر سی‌آی‌پی کیش

سفر سی‌آی‌پی کیش

 

جزیره زیبای کیش یا نگین خلیج فارس، از دیرباز به عنوان مهم‌ترین جزایر ایران از نظر گردشگری شناخته شده است. هر ساله، گردشگران زیادی از سراسر کشور برای تفریح یا انجام کار‌های تجاری به کیش سفر می‌کنند. جزیره زیبای کیش دارای سواحل مرجانی بکر، مراکز تجاری بزرگ و هتل‌های لوکس است. به دلایل جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متعدد، کیش به عنوان بهترین مقصد برای سفر شناخته شده است.

شما می‌توانید با رزرو خدمات سی‌آی‌پی فرودگاه کیش، سفری خاطره‌انگیز را به جزیره زیبای کیش تجربه کنید. با رزرو خدمات سی‌آی‌پی می‌توانید از امکانات مختلفی استفاده کنید. قبل از اینکه تصمیم به سفر به جزیره زیبای کیش را بگیرید، باید درباره هتل‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی این جزیره اطلاعاتی را به دست‌آورید. در این مطلب به صورت کلی، درباره خدمات سی‌آی‌پی کیش، مکان‌های دیدنی این جزیره و هتل‌ها و مراکز خرید معروف، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

خدمات سی‌آی‌پی

آیا می‌دانید که تجربه سفری آرامش‌بخش از چه طریق امکان‌پذیر است؟ تجربه سفری لذت‌بخش به کیش با رزرو خدمات سی‌آی‌پی امکان‌پذیر است. یکی از خدمات سی‌آی‌پی کیش، امکان استفاده از ماشین‌های لوکس و مدرن است. شما می‌توانید با رزرو خدمات سی‌آی‌پی، با خودرو لوکس موردنظرتان از جاذبه‌های دیدنی کیش بازدید کنید. همچنین رفتن به بهترین رستوران‌ها، مکان گردشگری باکیفیت، مراکز خرید لوکس می‌توان تجربه شما را از سفر به کیش به شدت متفاوت سازد. از سایر خدمات سی‌آی‌پی ‏کیش می‌توان به خدمات سی‌آی‌پی فرودگاهی شامل امکاناتی مانند پذیرایی از مسافرین، حمل بار، تحویل بار، دریافت کارت پرواز و… اشاره کرد.

معرفی چند هتل لاکچری

هتل‌های کیش

هتل‌های کیش

 

در جزیره کیش، انواع هتل‌های معروف و مجلل با امکانات متعدد ساخته شده‌اند. با توجه به اینکه در چه فصلی از سال به جزیره کیش سفر کنید، هزینه اقامت شما متفاوت خواهد بود. در ایام عید نوروز و تعطیلات رسمی، قیمت هتل‌های کیش نسبت به روز‌های عادی بیشتر است. هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، بهترین خدمات و امکانات را برای یک سفر رویایی به کیش ارائه می‌دهند؛ اما برای سفر‌های اقتصادی و کم هزینه می‌توانید در یکی از هتل‌های ۲ ستاره کیش اقامت داشته باشید. در این بخش، چند مورد از هتل‌های معروف کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. هتل ایران کیش

هتل ایران کیش، در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. ایران کیش به عنوان بهترین هتل پنج ستاره جزیره کیش شناخته شده است. این هتل دارای معماری زیبا و خیره‌کننده‌ای است. هتل ایران کیش در کل دارای ۱۲۸ واحد مجهز به امکانات مختلف است. برخی از واحد‌های این هتل، رو به دریا قرار دارند. هتل ایران کیش به علت نزدیکی به مراکز تفریحی و مرکز خرید، از موقعیت خوبی برخوردار است. از امکانات دیگر این هتل معروف جزیره کیش می‌توان به سالن بدنسازی، سونا، استخر، جکوزی، اتاق‌های مجهز به تلویزیون هوشمند، سیستم تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان اشاره کرد. همچنین، در رستوران هتل ایران کیش، انواع غذا‌های بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شود.

۲. هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش با معماری منحصربه‌فرد خود با الهام از بنای تخت جمشید، در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و ساحل زیبای کیش واقع شده است. هتل داریوش در سه طبقه ساخته شده و دارای ۱۶۰ اتاق مجهز است.

۳. هتل مارینا پارک کیش

یکی از هتل‌های تازه تأسیس جزیره زیبای کیش، هتل مارینا است. تأسیس این هتل به سال ۱۳۸۹ برمی گردد. هتل مارینا دارای سوئیت‌های مجهز و رو به جزیره است. هتل مارینا، تنها هتل واقع در کیش است که ساحل اختصاصی دارد. این هتل دارای پارک ساحلی مجهز به انواع ورزش‌های آبی است. از امکانات دیگر هتل مارینا می‌توان به سالن کنفرانس، سالن ماساژ، مرکز کرایه اتومبیل، کافه، فروشگاه و… اشاره کرد.

۴. هتل ترنج کیش

معرفی هتل کیش

معرفی هتل کیش

هتل ترنج در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است. این هتل روی آب قرار گرفته است. به همین دلیل، هتل ترنج منظره بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای دارد. هتل ترنج در دو فاز طراحی شده است. فاز اول هتل ترنج روی آب و فاز دیگر آن در ساحل ساخته شده است.

۵. هتل شایان کیش

هتل ۵ ستاره شایان کیش در سال ۱۳۵۱ ساخته شده است. شایان کیش جزو قدیمی‌ترین هتل‌های این جزیره است. تمام اتاق‌های هتل شایان کیش دارای منظره رو به دریا یا باغ هستند. در این هتل زیبای، پذیرش برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است. روبرو این هتل نیز بزرگترین اسکله تفریحی واقع شده است. بنابراین، اگر به دنبال بهترین هتل رو به دریا هستید، رزرو اتاق در شایان کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۶. هتل پارمیس کیش

پارمیس به عنوان بزرگ‌ترین هتل‌های بین‌المللی کیش شناخته شده است. این هتل مجهز به ۱۷۰ سوئیت و اتاق مجلل با امکاناتی از قبیل سونا، استخر، اتاق بیلیارد، کامپیوتر و… است. از امکانات مختلف هتل پارمیس کیش می‌توان به کافی‌شاپ، آرایشگاه، سالن ماساژ، کافی‌نت، فروشگاه، مرکز خرید و… اشاره کرد.

معرفی چند مکان گردشگری مهم کیش

مکان­‌های گردشگری کیش

مکان­‌های گردشگری کیش

. پارک دلفین‌ها

آیا می‌دانید که در این جزیره، پارکی مخصوص دلفین‌ها ساخته شده است؟ یکی از بهترین مکان‌های دیدنی کیش، پارک دلفین‌ها است. شما می‌توانید خانوادگی برای گذراندن اوقات فراغت از این پارک دیدن کنید. تماشای دلفین‌های بامزه و شیرجه‌های آن‌ها در آب می‌تواند برای کودکان و حتی بزرگسالان هیجان‌انگیز باشد. پارک دلفین از بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش است و نباید بازدید از این مکان را از دست بدهید. در انتهای پارک دلفین نیز راهرویی قرار دارد که به آکواریوم مملو از موجودات دریایی و ماهی‌های کوچک و بزرگ مجهز شده است.

۲. باغ پرندگان

این باغ در داخل مجموعه پارک دلفین‌ها واقع شده است. بیشتر از ۵۰ نوع پرنده  در این باغ وجود دارد. تماشای گونه‌های مختلف پرندگان برای بازدیدکنندگان، بسیار جالب و شگفت‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید با بازدید از باغ پرندگان از انواع لک لک‌ها، شترمرغ، پنگوئن، قو و…. دیدن کنید.

۳. کشتی یونانی

کشتی یونانی در جنوب غرب جزیره واقع شده است. بهترین بازه زمانی برای بازدید از این مکان زیبا، بین غروب و طلوع آفتاب است. بسیاری از گردشگران برای گرفتن عکس‌های یادگاری از جزیره کیش، از کشتی یونانی دیدن می‌کنند.

۴ .تله کابین میکامال

یکی دیگر از دیدنی های کیش، تله کابین میکامال است. این تله کابین، طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارد. تله کابین میکامال به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مجهز است. بنابراین، تفریح با تله کابین در تمام فصول سال بهترین انتخاب است. تله کابین‌ها به امکانات مختلف مانند اینترنت و… مجهز هستند.

معرفی چند مرکز خرید لاکچری

مرکز خرید کیش

مرکز خرید کیش

قبل از سفر به جزیره کیش، باید با انواع مراکز خرید آشنایی داشته باشید. از معروف‌ترین مراکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ، یکی از بازارهای معروف کیش است. در این مرکز خرید، محصولات متنوع به فروش می‌رسند. پانیذ تا بازار فردیس فاصله زیادی ندارد. رویا مال نیز تا این مرکز خرید، حدود  دویست متر  فاصله دارد. از قهوه و شکلات گرفته تا لوازم آرایش و موبایل، همه چیز در این مرکز خرید یافت می‌شود.

  •  مرکز خرید ونوس

ونوس، یکی از مراکز خرید واقع در کیش است. طبقه اول این مرکز خرید، فروشگاه‌ها واقع شده‌اند. در طبقات بالاتر ونوس، دفاتر شرکت‌ها واقع شده است. به صورت تقریبی، حدود ۳۰۰ واحد تجاری در ونوس وجود دارد. در این مرکز خرید، انواع کالا‌های متنوع از قیمت‌های پایین تا بالاتر به فروش می‌رسند.

  • مرکز تجاری مرجان

مرکز خرید مرجان، در ساحل شرقی جزیره کیش قرار دارد. این مجموعه تجاری دارای بیش از ۲۰۰ واحد است. قدمت مرکز تجاری مرجان، از سایر مراکز خرید بیشتر است. در داخل و خارج از بازار، چندین رستوران، کافی‌شاپ و…. وجود دارد.

معرفی چند رستوران در کیش

 رستوران کیش

رستوران کیش

در سفر به کیش، به شما پیشنهاد می‌کنیم که غذا‌های معروف این جزیره را هم امتحان کنید. در این جزیره، انواع رستوران‌های دارای منو‌های غذایی متنوع تأسیس شده‌اند. برخی از این رستوران‌ها به اندازه‌ای کیفیت دارند که باید مستقیماً از فرودگاه کیش به سمت این رستوران‌ها حرکت کنید. در این مطلب، لیستی از بهترین رستوران‌های کیش برای شما تهیه کرده‌ایم.

  • رستوران پدیده شاندیز کیش

از معروف‌ترین رستوران‌های کیش، رستوران پدیده شاندیز است. این رستوران در ارتفاع ۴۲ متری واقع شده است. بنابراین، اگر ترس از ارتفاع دارید، این رستوران گزینه مناسبی برای شما نیست؛ اما برای افرادی که هیجان را دوست دارند، رستوران شاندیز گزینه مناسبی است. انواع غذا‌های اصیل جنوبی در این رستوران سرو می‌شوند.

  • رویال استار کیش

رستوران رویال استار از رستوران‌های معروف واقع در جزیره کیش است. انواع غذا‌های خوشمزه دریایی در این رستوران سرو می‌شوند. دکوراسیون این رستوران دارای دو قسمت باز و بسته است. منو غذای این رستوران برای افراد با سلیقه‌های مختلف مناسب است. از امکانات رستوران رویال استار می‌توان به پارکینگ مجهز، زمین بازی، اینترنت رایگان، پخش موزیک زنده و… اشاره کرد. همچنین، برخورد خوب پرسنل رستوران با مهمانان باعث محبوبیت بیشتر رویال استار شده است.

  • رستوران پایاب کیش

یکی از بهترین رستوران‌های کیش، رستوران پایاب است. این رستوران در فضایی باز و آرام ساخته شده است. انواع غذا‌های مختلف در رستوران پایاب کیش سرو می‌شوند. در این رستوران، چایخانه برای علاقه‌مندان ساخته شده است. همچنین، در رستوران پایاب به صورت زنده موسیقی نیز پخش می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات این رستوران از قبیل ارسال رایگان غذا نیز استفاده کنید.

  • رستوران کوه نور کیش

یکی از استثنایی‌ترین رستوران‌های کیش که محیطی شبیه به غار دارد، رستوران کوه نور است. این رستوران دارای فضای بزرگ برای میزبانی از گردشگران زیادی است. رستوران کوه نور در میدان‌امیرکبیر واقع شده است. اگر به کیش سفر کردید، حتماً به کوه نور نیز سری بزنید.

سخن آخر

سفر به جزیره کیش

سفر به جزیره کیش

جزیره زیبای کیش در ساحل خلیج فارس واقع شده است. هر ساله، گردشگران ایرانی و خارجی به این جزیره سفر می‌کنند. شما می‌توانید با سفر به این جزیره، لحظات آرام و خاطره‌انگیز را در سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه کنید. به علاوه، موج‌سواری، غواصی و سایر ورزش‌های آبی را می‌توانید در سواحل این جزیره بکر و زیبا امتحان کنید. علاوه بر جاذبه‌های دیدنی، جزیره کیش به انواع مراکز خرید و تجاری مجهز است.
شما می‌توانید برای سفر به کیش، از خدمات CIP فرودگاه کیش استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که خدمات سی‌آی‌پی فرودگاهی در فرودگاه‌های مبدا مثل تهران، مشهد، کرمانشاه، رشت، اصفهان، شیراز و تبریز قابل رزرو هستند، با این خدمات سفری خاطره‌انگیز را شروع کنید. در صورت نیاز به رزرو خدمات CIP می‌توانید از طریق سایت رویال سی‌آی‌پی اقدام کنید. سفر سی‌آی‌پی کیش، بهترین تجربه شما در سفر به این جزیره زیبا و بکر خواهد بود. پس حتماً یکبار هم که شده، سفر به کیش با رزرو خدمات سی‌آی‌پی را امتحان کنید.

 

سوالات متداول

  • آیا همه می‌توانند از خدمات سی‌آی‌پی استفاده کنند؟

بله؛ تمام مسافرین با صرف بودجه لازم می‌توانند از خدمات سی‌آی‌پی کیش بهره‌مند شوند.

  • بهترین رستوران‌های کیش، کدام است؟

رویال استار، پایاب، کوه نور و پدیده شاندیز، جزو بهترین رستوران‌هایی هستند که در کیش واقع شده‌اند.

  •  از چه طریق می‌توان خدمات سی‌آی‌پی فرودگاه کیش را رزرو کرد؟

شما می‌توانید خدمات CIP را از طریق سایت رویال سی‌آی‌پی رزرو کنید.