هواپیمایی ماهان و خدمات آن

ایرلاین ماهان و خدمات آن

اگر شما هم علاقه‌مند به تجربه‌ای تازه در سفر هستید، می‌توانید ایرلاین ماهان و خدمات آن را انتخاب کنید. این شرکت هواپیمایی، یکی از برترین شرکت‌های خصوصی به شمار می‌رود که توانسته در دل مسافران جا باز کند. خدمات شرکت هوایی ماهان که بسیار برای مسافران جذابیت دارد و یکی از برترین انتخاب‌های مهم برای یک سفر منحصربه‌فرد به شمار می‌رود؛ خدمات فرودگاهی این شرکت گسترده است و بیشتر فرودگاه‌های بین‌المللی ایران را پوشش می‌دهد.

سفر رفتن با امکانات رفاهی مجهز برای اغلب مردم محبوب است و لحظات خوش و لذت‌بخشی را برای مسافران رقم می‌زند. امتحان کردن خدمات فرودگاهی که متفاوت باشد، خاطراتی به‌یادماندنی در ذهن مشتری به ثبت می‌رساند. البته در بسیاری از موارد، استفاده از خدمات ویژه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ مانند زمانی که شما کودکان کوچک‌تر به همراه دارید و یا با افراد یک تیم به سفر کاری می‌روید. در ادامه به معرفی این شرکت هواپیمایی محبوب می‌پردازیم.

ایرلاین ماهان در فرودگاه امام خمینی

شرکت هواپیمایی ماهان، یک شرکت خصوصی محسوب می‌شود که همراه با امکانات منحصربه‌فرد در سطح بیزینس کلاس است. این شرکت هواپیمایی پرواز‌هایی متعدد و متنوع به مقاصد مهم اروپایی، آسیایی و خاورمیانه دارد. ماهان از سال ۱۳۷۱ در کرمان شروع به کار کرد و بعد از مدتی به مرکزیت تهران، بزرگترین شرکت هواپیمایی در ایران تبدیل شد. این ایرلاین، اولین پرواز بین‌المللی خود را به مقصد دبی در تاریخ ۱۳۷۲ به ثبت رسانید.

ایرلاین ماهان فرودگاه امام خمینی، در تهران و سایر شهرهای دیگر مانند اصفهان، شیراز، ایلام، اهواز، عسلویه، کیش، زاهدان، بیرجند، مشهد، طبس و… فعالیت دارد و مقاصد پروازهای داخلی در نقاط متنوع کشور را پوشش می‌دهد. این شرکت هواپیمایی از جمله بهترین و امن‌ترین پرواز‌ها را انجام می‌دهد و به سرعت توانسته پیشرفت‌های پی‌در‌پی را به دست آورد. ماهان به پروازهای «سروقت» معروف است و توانسته امتیاز بیشتری نسبت به سایر پروازها در ایران کسب کند. هر روز، پرواز ماهان به مقصدهای زیاد و متنوع انجام می‌شود و نیاز مسافران را برطرف می‌کند.

هواپیماهای ماهان، جذاب و منحصربه‌فرد

خط فرودگاهی آن، صاحب هواپیماهایی مانند ایرباس A300، ایرباس A310،‌ ایرباس A340، بوئینگ ۷۴۷ و فوکر است که در خطوط هوایی خود از آن‌ها بهره می‌گیرد. ایرباس‌های سری ۳۰۰ از جمله مدرن‌ترین پروازهای ایران به شمار می‌روند که برای پروازهای بین‌المللی و خارجی مانند خاورمیانه و یا کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال ۱۳۷۸، ناوگان هوایی خود را برای ایجاد آسایش و آرامش بیشتر مسافران افزایش داد و در مسیرهای طولانی از هواپیماهای مدرن استفاده می‌کند.

۴ مزیت استفاده از پروازهای ماهان نسبت به رقبا

پروازهای ماهان، خط هوایی زیادی دارد که برای مسافران بهترین گزینه محسوب می‌شود و یک تجربه خاص و متفاوت است. این شرکت خصوصی به عنوان برترین شرکت هواپیمایی کشور شناخته می‌شود و برای مسافران، پروازی باکیفیت را فراهم می‌کند. در ادامه به برخی از مزایای ماهان می‌پردازیم:

 خدمات هواپیمایی ماهان

خدمات هواپیمایی ماهان

۱. کترینگ ماهان

یکی از مجهزترین ساختمان‌های کترینگ مسافربری در ایران را می‌توان کترینگ ماهان دانست. این ساختمان، بهترین غذاهای موجود را برای پروازها آماده می‌کند. آشپزخانه‌ای پیشرفته و آشپزانی مجرب که در اختیار مسافران قرار دارند. غذاهایی متنوعی که بر اساس ذائقه متفاوت افراد طبخ می‌شوند. ساختمانی بزرگ که حدود ۸ هزار متر مربع زیر بنا دارد و ۶۰۰ کارمند در آن مشغولند. روزانه ۲۴ هزار پرس غذا در این ساختمان طبخ می‌شود و با کیفیتی بالا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

۲. امکانات متنوع در پرواز

ایرلاینی که خدمات زیادی را برای مسافران در حین پرواز در نظر گرفته است؛ حتی برای پروازهای خارجی می‌توان تا قبل از ۷۲ ساعت، غذاهای خاصی را سفارش داد. تمام پروسه خرید و اعلام تاخیر هواپیما به صورت آنلاین و از طریق پیامک انجام می‌شود و مسافر در فرودگاه کلافه و سردرگم نمی‌شود.

۳. تجهیزات مدرن

در پروازهای خارجی و بیزینس کلاس ماهان، امکانات ویژه‌ بسیاری برای مسافران در نظر گرفته شده است تا پروازهای طولانی را لذت‌بخش کند. امکاناتی مانند: فضای کافی برای مطالعه و کار یا استراحت، صندلی‌های پهن و راحت، شنیدن موسیقی، دیدن فیلم، سیستم‌های پیشرفته صوتی و تصویری، پذیرایی منحصربه‌فرد و جذاب و… از جمله تجهیزات پروازهای ماهان به شمار می‌رود.

۴. باشگاه ماهانی

کسانی که عضویت باشگاه این هواپیمایی را داشته باشند، می‌توانند با پروازهای متعدد خود، امتیازهای بیشتری به دست آورند. با این امتیازها می‌توان از خدمات نیم‌بها برای سفرهای آینده استفاده کرد؛ خدماتی مانند حمل بار اضافه تا ۱۵ کیلوگرم به صورت نیم‌بها را شامل می‌شود. با هر خرید بلیط اینترنتی حدود ۳۰۰۰ امتیاز می‌توانید دریافت کنید.

پکیج رویال سی‌آی‌پی ماهان، تجربه‌ای شیرین

یکی از بهترین و شیرین‌ترین تجربیات برای مسافران را می‌توان استفاده از پکیج تشریفات فرودگاهی رویال سی‌آی‌پی دانست. این پکیج برای تمامی مسافران قابل خریداری است و حتی اگر پرواز آن را هم نداشته باشید، می‌توانید از این خدمات ویژه و منحصربه‌فرد استفاده کنید. خدمات رویال سی‌آی‌پی شامل تشریفات فرودگاهی می‌شود که مسافر می‌تواند از امکانات رفاهی بیشتری استفاده کند. اگر دوست‌ دارید که یک راننده مخصوص داشته باشید تا شما را در زمان پرواز به فرودگاه همراه کند و یا به طور اختصاصی بلیط را برایتان تهیه کند و شما در هیچ صفی نایستید، حتماً این پکیج را امتحان کنید.

همچنین با تهیه این پکیج می‌توانید به جای اتوبوس فرودگاه با ماشین متفاوتی به محل قرارگیری هواپیما بروید. سالن انتظار متفاوت را تجربه کنید و حتی بارگیری توسط افراد مجرب برای شما انجام شود. یعنی اگر شما به صورت بیزینس کلاس سفر می‌کنید و یا صاحب فرزندان کوچکی هستید، دیگر نگران سفر خود نیستید. یعنی هر آنچه که در فرودگاه باید انجام دهید، توسط یک تیم مجرب برای شما صورت می‌پذیرد.

خدمات سی‌آی‌پی هواپیمایی ماهان

خدمات سی‌آی‌پی هواپیمایی ماهان

 امکانات منحصر به فرد در بیزینس کلاس ماهان

ماهان به عنوان بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌ هواپیمایی ایران شناخته می‌شود که بهترین نمونه‌های ایرباس را دارد. یکی از مهم‌ترین امکانات این شرکت ارائه بیزینس کلاس یا پرواز تجاری ماهان است. صندلی‌های این نوع پرواز بسیار با سایر پرواز‌های ماهان تفاوت دارد و فضایی راحت و نرم به افراد می‌دهد. صندلی‌های بخش تجاری ماهان قابل تنظیم است و با حالت ایده‌آلی می‌توانید استراحت کنید. این صندلی‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که مسافر می‌تواند دراز بکشد و به صورت پهن و راحت در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب، این کابین حتی برای پروازهای طولانی‌‌مدت خارجی هم گزینه مناسبی به شمار می‌رود و مسافر خسته نمی‌شود. پذیرایی در کابین بیزینس کلاس متفاوت است و تنوع غذایی زیادی دارد و در واقع طعم‌های متنوعی را می‌توانید امتحان کنید. همچنین غذاهای ایرانی و بین‌المللی در لیست غذاهای بیزینس کلاس وجود دارد.

در پروازهای خارجی برنامه‌های متنوعی برای مسافران در نظر گرفته شده است. برنامه‌هایی از قبیل لیست فیلم‌های سینمایی،‌ برنامه‌های آموزشی و یا کلیپ‌های طنز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. به کودکان زیر ۱۲ سال، یادگاری‌های بامزه هدیه می‌دهند و انواع موسیقی‌های گوشنواز برای مسافران قابل‌پخش است. پتو و بالشت ضدعفونی شده و بسته‌های جذاب برای پروازهای خارجی بالای ۳ ساعت وجود دارد. مهمانداران مجرب و مسلط به زبان انگلیسی در پروازهای تجاری ماهان آماده ارائه خدمات هستند.

علاوه‌بر تمام آنچه گفته شد، مسافرین می‌توانند برای سفرهای خارجی خود تا سقف ۴۵ کیلوگرم بار به همراه داشته باشند و در پروازهای داخلی تا سقف ۲۵ کیلوگرم بار اجازه حمل بار دارند. این تجربه شیرین تنها با امکانات پرواز بیزینس کلاس ماهان میسر است. پرواز تجاری ماهان برای کار و تجارت هم فضایی مناسب فراهم می‌کند که به راحتی با همکاران و متخصصان آن می‌توان پکیج سی‌آی‌پی را امتحان کرد.

 پرواز اقتصادی اکونومی با قیمتی مقرون‌به صرفه

در کنار پروازهای تجاری و خاص، پروازهای اقتصادی اکونومی هم مورد توجه اغلب کسانی که زیاد مسافرت می‌کنند، قرار می‌گیرد. این نوع سفر به عنوان پروازی اقتصادی برشمرده می‌شود که خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. پروازهای خارجی و داخلی اکونومی تفاوتی باهم ندارند و از نظر پذیرایی شبیه به هم هستند.

امکاناتی مانند تلویزیون ۴۲ اینچ برای سرگرمی در هر دو پرواز وجود دارد و پذیرایی مناسبی انجام می‌شود. بار مجاز برای پروازهای داخلی اکونومی حدود ۲۰ کیلوگرم و برای پروازهای خارجی ۳۰ کیلوگرم است. همچنین فضای داخلی هواپیمای اکونومی نسبت به سایر شرکت‌ها مناسب است و برای مشتریان مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. ایرلاین ماهان مشهد یکی از گزینه‌های مناسب برای پروازهای داخلی اکونومی به شمار می‌رود.

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان با بهترین امکانات

حیوانات خانگی از جمله همراهان رایج مسافران هستند و امروزه در پروازهای متنوع به همراه صاحب خود به سفر می‌روند. خوشبختانه ماهان حتی به این موضوع هم به درستی فکر کرده است و راه حلی مناسب به مسافران ارائه می‌دهد. حمل حیوان با هواپیما به دو صورت است که شامل جابه‌جایی به همراه مسافر درون کابین مجزا و یا از طریق پایانه‌های باربری صورت می‌‌گیرد. به طور کلی، حیوان خانگی نمی‌تواند به همراه مسافر به کابین اصلی مسافربری هواپیما وارد شود.

به منظور تامین امنیت بیشتر حیوانات اهلی و خانگی این موجودات دوست‌داشتنی نمی‌توانند به کابین مسافرین وارد شوند؛ اما تدابیر لازم برای پذیرش حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است تا در پایانه مسافری تحویل گرفته شوند و پرسنل پرواز در هنگام خروج از فرودگاه مقصد به صاحب حیوان تحویل می‌دهند.

برای پذیرش حیوان خانگی به درون هواپیما قوانین خاصی وجود دارد که مسافرین موظفند به آن پایبند باشند. کرایه حمل حیوان خانگی بسته به نوع پرواز و وزن حیوان متفاوت است. همچنین بعضی از مدارک از قبل باید آماده شود که عبارتند از:‌

    • گواهی سلامت به صورت بین‌المللی توسط دامپزشک
    • شناسنامه حیوان
    • برگه واکسیناسیون کامل و معتبر
    • برگه پرداخت کرایه
    • تکمیل فرم سه برگی درخواست انجام امور برای حیوان خانگی
ایرلاین ماهان خرید بلیط

ایرلاین ماهان خرید بلیط

  • برنامه پروازهای داخلی و خارجی ماهان در اسرع وقت

    ماهان به صورت منظم پروازهای داخلی گسترده‌ای دارد که با مجهزترین امکانات در ایران فعالیت می‌کند. این پروازهای داخلی بیشترین نقاط کشور را پوشش می‌دهد و شهرهای زیادی را شامل می‌شود. ماهان در فرودگاه‌هایی فعالیت می‌کند که مجهز باشند و امکانات خوبی را برای مسافران در نظر بگیرند.

    پروازهای داخلی ماهان عبارتند از:

    • ایرلاین ماهان مشهد
    • ایرلاین ماهان فرودگاه امام تهران
    • فرودگاه کرمان
    • فرودگاه دستغیب شیراز
    • فرودگاه رفسنجان
    • فرودگاه کرمانشاه
    • ایرلاین  قشم
    • ایرلاین  سنندج
    • فرودگاه سیرجان
    • فرودگاه زابل

    پرواز خارجی ماهان‌

    پروازهای خارجی ماهان از فرودگاه‌های بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه آیت الله رفسنجانی، فرودگاه کیش و دستغیب شیراز و… حرکت می‌کند. این پروازها به شکل گسترده و با امکانات متنوعی به مسافران خدمات می‌دهد. این پروازها کشورهای زیادی را شامل می‌شود که در ادامه به تعداد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    • دهلی
    • آنکارا
    • مینسک
    • کرکوک
    • اربیل
    • سلیمانیه
    • مسکو
    • دبی
    • بغداد
    • کوالالامپور
    • شانگهای
    • استانبول
    • دوسلدورف
    • میلان
    • سنت پترزبورگ

    ماهان ایرلاین خرید بلیط اینترنتی به سادگی و راحتی

    خرید بلیط به صورت اینترنتی انجام می‌‌شود که دیگر دردسری برای تهیه بلیط ندارید. بلیط‌های آنلاین را می‌توان از سایت مخصوص آن خریداری کرد و شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، پرداختی امن و راحت را تجربه کنید. همچنین بلیط‌های ارزان‌ قیمت و چارتری هم به صورت لحظه آخری فراهم است که برای مشتریان دائمی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. با وارد نمودن مشخصات مسافر از جمله نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره تماس خرید بلیط به اتمام می‌رسد.

    پس از اتمام خرید بلیط، به شماره همراه افراد پیامک می‌آيد و تمام مشخصات پرواز در این پیامک درج شده است. حتی اگر تاخیری هم رخ دهد از طریق همین پیامک به اطلاع مسافران می‌رسد و خیال مسافران راحت است. بلیط‌های پرواز را در سامانه‌های آنلاین به سادگی می‌توان تهیه کرد. شما می‌توانید جدول تمام پروازهای داخلی و خارجی را با درج تاریخ مورد نظر می‌توانید مشاهده کنید.  

  • هواپیمایی ماهان

    هواپیمایی ماهان

  • شماره ایرلاین ماهان

    پروازهای این ایرلاین، شماره‌های همیشه پاسخگویی دارد که در هر استان و شهری بتوانید با این شرکت هواپیمایی ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید. می‌توان گفت تماس های متعدد مشتریان را به موقع پاسخ می‌دهند.

    • دفتر مرکزی

    آدرس: تهران، بزرگراه جناح، خیابان آزادگان (روبروی مترو صادقیه)، شماره ۲۱، برج ماهان

    تلفن: 48384848 9821+

    تلفن: 48380 9821+

    • دفتر فروش در ولیعصر

    آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه مردوخی، پلاک 3، طبقه اول

    تلفن: 982188675810+

    • دفتر فروش در غرب

    آدرس: تهران، اتوبان باکری، ابتدای اتوبان حکیم شرقی، بین خیابان وحید و فرشته، پلاک ۸، طبقه دوم

    تلفن: 982144151300+

    تلفن: 9​82144151200+

    تلفن: 3- 982144150320+

    تلفن: 982144150321+

    • دفتر فروش در فرودگاه مهرآباد

    آدرس: ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد

    تلفن: 982148386218+

    تلفن: 982144663090+

    • دفتر فروش ایرلاین ماهان در فرودگاه امام خمینی

    تلفن: 982151007558+

    • امور مشتریان هواپیمایی

    تلفن: 48380 21 98+ داخلی 5

    سخن آخر

    همانطوری که گفته شد، در واقع ماهان به عنوان اولین شرکت خصوصی هواپیمایی در ایران شروع به فعالیت کرد. این شرکت هواپیمایی از جمله بهترین امکانات و خدمات را برای مسافران خود در نظر گرفته است و کلیه خدمات به گونه‌ای در نظر گرفته شده که نیازهای مسافران را برطرف می‌کند. در خطوط پروازهای آن مدرن‌ترین و بهترین هواپیماهای موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشترین خدمات را نسبت به سایر رقبا ارائه می‌دهد.

    این شرکت هواپیمایی، پروازهای تجاری مجهزی دارد و برای مسافران لحظاتی خوش و به‌یادماندنی را رقم می‌زند؛ از جمله پرواز بیزینس کلاس که امکاناتی را مانند غذاهای متنوع، صندلی‌های مجهز و راحت، بسته‌های یادگاری، سرگرمی‌های کودکان، موسیقی و پخش فیلم ارائه می‌دهد. به این ترتیب پروازهای خارجی و طولانی‌‌مدت برای مسافران لذت‌بخش‌تر می‌شود.

    همچنین پکیج سی‌آی‌پی بهترین خدمات مورد نیاز مسافران را فراهم می‌کند تا تمام هر آنچه مسافر نیاز دارد را توسط تیم ماهانی انجام دهد. سی‌آی‌پی ماهان امکانات و خدمات منحصربه‌فردی از جمله تحویل بار، رساندن مسافر به فرودگاه، سالن انتظار متفاوت،‌ رساندن مسافر تا هواپیما و… را پشتیبانی می‌کند.

  • سوالات متداول

    ۱. تهیه بلیط شرکت هواپیمایی ماهان چگونه انجام می‌شود؟

    ماهان ایرلاین خرید بلیط اینترنتی را برای مسافران فراهم کرده است و از انتخاب روز پرواز تا پرداخت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود.

    ۲. این خط پرواز از چه هواپیماهایی برای پروازهای خود استفاده می‌کند؟

    مجهزترین هواپیماهای موجود مانند ایرباس‌های سری ۳۰۰ که از جمله بهترین و مدرن‌ترین هواپیماها به شمار می‌روند.

    ۳. پکیج رویال سی‌آی‌پی برای چه کسانی مفید است؟

    برای افرادی که فرزندانی کوچک دارند و یا به صورت بیزینس کلاس سفر می‌کنند و البته برای کلیه افرادی که می‌خواهند لحظات متفاوتی در سفر خود تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *